Tuesday, 24 July 2012

Permudahkan Urusan Pelanggan Yang Berurusan Dengan PTKS

25 Julai 201
Catatan: Mohd Asri Redha.


Sengaja saya paparkan keratan akhbar ini untuk tatapan anak-anak buah PTKS dan pembaca blog saya ini sebagai satu usaha ke arah penambahbaikan dan setiap urusan kita di pejabat tanah. kakitangan yang kreatif, proaktif, rajin, ringan tulang, semangat berpasukan adalah punca kepada kejayaan cemerlang sesebuah organisasi.......

Pelanggan adalah keutamaan kita...  satu kepuasan kepada kita semua jika apa yang kita telah lakukan telah menggembirakan pelanggan kita....   

Tidak dapat dinafikan, ada juga pelanggan yang marah dan tidak puas hati dengan perkhidmatan kita... biasalah..PTKS pun ada masalah juga dalam hal-hal tertentu tetapi  jangan jadikan kemarahan dan ketidakpuasan hati mereka melemahkan usaha-usaha baik kita....  Teruskan usaha untuk memberi perkhidmatan terbaik...   

No comments:

Post a Comment